Penat bhaiiii!

Errr -,- selamat malam semua :) Hihi xD kay aku baru je balik dari KL ni haaa , sumpah penat bhai! 
Dekat sana tadi aku meet si kepengg aku sorang ni UDAA VETTO dan kawan-2 dia :) Kepeng nice to meet You kay ^^v sorry cause takdapat follow you pergi Rooftop, sorry kay . Next time itew meet lagi kay sayang :*
Haaaaa , after je meet Si kepeng tu , aku meet ZARINA ZAHIDI dan kawan-2 dia pulak , hihi xD jenohhh mencari dia bhaiii , lahh lahhh terus aku datang KFC jumpa dia dekat sane :) Hihi xd then terus pergi ke restoran pakcik ^^v Nampak pulak MADHAN RAHMAN, mampu senyum jelahhh! dahh duduk dekat situ NURRULL EVANZ pulak tetibe cucuk perut aku, nasib tak melatah. Hoho xD Hahaha , Korang next time lepak lagi kay ^^v Mikhail Nizwan sorry semalam i tegur you macam tu je :) weekkkk :P kepada yang nampak aku semalam sorry tak tegur korang cause moody ^^v hal perempuan . Aku tak sombong kay, ada yang menjerit nama aku, aku dah pandang tapi aku tak senyum pulak dekat kau, sorry kay :) Btw aku pemalu sikit. Muhehehehehe ! Ilafchuuu korang :*

Terima Kasih kerana membace :) jangan lupa like ^^

No comments:

Post a Comment