Rinduuu korangggg :*


Gambar dekat atas ni Fasya yang buattt , rinduu lettuw :P Tuty punya gambar je takdaa , nangis diaa :>

Koranggggg ! Sumpahh aku rinduu korang :/ Rinduu nak gurauu macam dulu , susah senang kitaa tetap bersame kannn :) Ingat takkk ? Kitee ponteng sesamee , mengumpat sesamee , lepak rumah fasyaa , lepak taman sesamee . Dekat sekolah rehat sesamee , balik sesamee :) Ingat tak korang ? ingat kannn ^^ 
Tapi now Fasya and Fara dahh buat hal sendiri , now nak meet pun dahh susahh :/ Sedihhhhh :P 
Sekarang yang tinggal hanye lahh aku , maz and tuty je :)

Hm ;/ aku nakk macam duluu wehhhh :( Aku hope dapat lepak dengan korang semua macam duluu :( 
Aku tak pernah lupakan korang semua , korang lahh kawan aku sampai aku matiiiii !
superduppalovelyjellyfriend(ayat fasya) :*

Terima Kasih kerana membace :) jangan lupa like ^^

No comments:

Post a Comment